luni, 7 iulie 2008

Wrigley lansează Juicy Fruit Squish pe Hi5



Juicy Fruit Squish se lansează în Romania abordând un nou tip de comunicare, care targetează în mod direct adolescenţii. Campania, semnată de Graffiti BBDO, se desfăşoară la nivel naţional şi include atât medii tradiţionale, cât şi medii neconvenţionale.
„Pentru lansarea Juicy Fruit Squish am apelat la o metodă inedită de cercetare de piaţă - etnografie, prin intermediul căreia, timp de patru săptămâni, am vrut să fim prezenţi acolo unde sunt consumatorii, să fim parte din viaţa lor, să fim „ei”. Am ales doi adolescenţi şi împreună cu colegul meu Marian am fost la cumpărături, scopul final fiind ca noi doi să fim imbrăcaţi la fel ca adolescenţii pe care îi aveam în target şi să devenim „ei”. Nu este un studiu uşor, însă îţi aduce satisfacţii foarte mari, mai ales că pentru noi consumatorii au reprezentat întotdeauna mult mai mult decât nişte date statistice, iar acum am fost mai aproape de ei ca niciodata. Ne-am distrat mult, dar am şi învăţat foarte multe despre aceştia, chiar de la ei. La finalul studiului am înţeles că trebuie să mergem mai departe şi i-am angajat pe doi dintre adolescenţi: Iulia Bădiţa (17) şi Andrei Paraschiv (18). Acum fac parte din echipa Juicy Fruit Squish şi iau parte la toate deciziile pe care le vom lua în dezvoltarea comunicării Juicy Fruit Squish. Juicy Fruit este un brand inovativ şi întotdeauna vom apela la soluţii spectaculoase pentru a oferi consumatorilor cele mai bune produse şi alternative”, spune Carmen Baltag, Marketing Manager Balkan East Wrigley.

Potrivit reprezentanţilor companiei, noua gamă se adresează celor care au curajul să se exprime şi să fie diferiţi. “Campania Juicy Fruit are o abordare nouă pentru mediul online. Strategia de lansare a fost de a nu lansa un site de brand, deoarece aceşti adolescenţi au deja site-urile lor preferate, ci de a merge acolo unde sunt ei şi de a ne face prieteni în rândul lor. Mai mult decât atât noii noştri colegi: Iulia şi Andrei, sunt cei care administreaza exclusiv Hi5 şi myspace Juicy Fruit Squish. Vă invit să fiţi prietenii Juicy Fruit Squish vizitând cele 2 site-uri”, afirmă Marian Chiracheş, Brand Manager Balkan East Wrigley.

Campania se desfăşoară la nivel naţional şi va include atât medii tradiţionale, cât şi medii neconvenţionale: Hi5 şi my space.

Din partea Wrigley, proiectul a fost coordonat de Camen Baltag - Marketing Manager Balkan East Wrigley şi Marian Chiracheş, Brand Manager Balkan East Wrigley. Echipa Graffiti BBDO este formată din Ştefan Chiriţescu, Head of Planning, Dan Stănescu, Copy Writer, Cosmin Simionescu, Art Director şi Raluca Simion, Account Director. Echipa Senior Interactive implicată în acest proiect este formată din Monica Mircea, Account Manager, Ana Gheorghe, Account Executive; Răzvan Ablu, Project Manager; Florin Secanu, Strategy Planner, Mihaela Goia, Research Analyst şi Daniel Pisica, Creaţie.

Extra Info:
Juicy Fruit Squish este disponibil sub formă de drajeuri, în două variante de arome: Strawberry Peach şi Orange Mango. Noile produse Juicy Fruit Squish sunt comercializate în ambalaje tip blister, ce conţin câte 9 drajeuri, preţul recomandat fiind de 2,5 RON.

Sursa IAA

Niciun comentariu: