vineri, 4 iulie 2008

Saatchi & Saatchi - câştigătoare la New York Festivals

Saatchi & Saatchi România este singura agenţie românească premiată la festivalul internaţional de publicitate New York Festival 2008.
Luni, 30 iunie, a avut loc ceremonia de decernare a premiilor competiţiei International Advertising Awards unde Saatchi & Saatchi a câştigat bronzul la categoria Print.


Lucrările câştigătoare la New York Festivals fac parte din campania “1961 Man, 1961 Woman, 1961 Boy” realizată pentru Head & Shoulders. Pe lângă campania premiată cu bronz, Saatchi & Saatchi are şi o lucrare câştigătoare a unui certificat de finalist tot în cadrul categoriei Print pentru campania “Asterisk”, realizată pentru Saprosan.

“Suntem extrem de fericiţi că am câştigat acest premiu într-un festival internaţional prestigios ca cel de la New York. Acest premiu este important şi pentru că arată lumii potenţialul pieţei româneşti şi oportunităţile care apar într-o astfel de piaţă aflată în plină evoluţie, un context în care practic se poate întâmpla orice. Dorim să mulţumim clientului P&G (Head & Shoulders) pentru viziunea sa şi pentru decizia de a produce o campanie atât de diferită, complexă şi curajoasă.”, declară Daniela Nedelschi şi Jorg Riommi, Deputy Creative Directors Saatchi & Saatchi România.

Jorg Riommi adaugă: “Printul pentru Saprosan este de asemenea o realizare foarte importantă pentru că aduce o soluţie "de sinteză" într-un segment mai curând aglomerat vizual - eu sunt foarte ataşat de acest print, poate şi pentru că este prima lucrare pe care am produs-o în România.”

Ambele campanii au fost premiate şi la Méribel Ad Festival 2007, unde Saatchi & Saatchi a câştigat la secţiunea Outdoor premiul din cadrul categoriei Beauty/Toiletries/Health cu campania "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman" realizată pentru Procter& Gamble (Head&Shoulders), iar "Asterisk" a câştigat la secţiunea "Press Cristal Winners".

La acestă secţiune, trofeul Grand Award Print a fost acordat agenţiei Ogilvy Frankfurt din Germania pentru “Malteser Typo Crash Print Campaign”, realizată pentru Malteser Ambulance Service.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei Head&Shoulders cu execuţiile "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman" este formată din : Nick Hine, Creative Director; Daniela Nedelschi, Jorg Riommi, Arturo Vittorioso, Art Directors; Jorg Riommi, Arturo Vittorioso, copywriteri iar la succesul campaniei "Asterisk" au contribuit: Nick Hine, Creative Director; Arturo Vittorioso, Art Director; Jorg Riommi, Copywriter.

Extra Info:
New York Festivals (www.newyorkfestivals.com) este una dintre cele mai importante competiţii de profil din lume care premiază, de 50 de ani încoace, excelenţa în comunicarea creativă. Festivalul este format din mai multe evenimente separate – secţiunile clasice devenind festivaluri independente. Jurizarea se realizează online de către directori de creaţie reputaţi din toată lumea. Toate lucrările câştigătoare la Design, Print & Outdoor Festival vor fi publicate în Anuarul de Publicitate al Festivalului de la New York.

Sursa: IAA

Niciun comentariu: