vineri, 4 iulie 2008

Publicis pregăteşte de filmare festivalul de film Teacher's



Agenţia de publicitate Publicis dezvoltă şi implementează pentru Teacher’s şi cea de-a treia ediţie a Teacher’s Film Festival.
Iniţiat în 2006, Teacher’s Film Festival a înregistrat în ediţiile anterioare un real succes printre companiile participante. Anul acesta, companiile înscrise sunt în număr de 40.

Ca şi pentru ediţiile anterioare, Publicis s-a ocupat de realizarea conceptului creativ şi a materialelor de comunicare, a lucrat îndeaproape cu Cristalex pentru faza de recrutare a participanţilor, iar Publicis Events va avea grijă ca şi Gala de Premiere a ediţiei din acest an să fie un eveniment demn de nişte adevărate staruri ale cinematografiei.

Ajuns la cea de-a treia ediţie, Teacher’s Film Festival propune un concept original de stimulare creativă a celor care, deşi nu sunt profesionişti, vor să experimenteze procesul realizării unui film.



“Ne-am dorit ca acest eveniment să inspire, să provoace şi să entuziasmeze. Cele două ediţii de până acum par să ne confirme ţelul. Acum, deja la cea de-a treia ediţie, ne dorim să surprindem plăcut în continuare participanţii şi să ne lăsăm surprinşi de ei în seara Galei de Premiere”, spune Cătălin Albu, Account Director la Publicis România.

Participanţii la festival, echipe ale unor companii de renume, vor avea şansa de a reface prin amprenta creativă proprie, scene memorabile din filme celebre. Fiecare companie va selecţiona echipa de participare şi va distribui responsabilităţile în cadrul acestei echipe, astfel încât să acopere atât rolurile din faţa camerei (actori, figuranţi), cât şi cele din spatele ei (regizor, costumier, scenarist, scenograf, producător etc).

“Teacher’s Film Festival este un proiect care reuşeşte în fiecare an să aducă impreună echipe din companii de succes din România, din domenii extrem de diverse. Credem că notorietatea festivalului, precum şi aprecierea de care s-a bucurat la cele doua ediţii de până acum se datorează mix-ului foarte interesant pe care îl oferă: team-building neconvenţional, incursiune în lumea filmului, creativitate, pasiune şi, evident, emoţiile din seara Galei de Premiere”, declară Simona Vlad, Brand Manager Teacher’s, în cadrul companiei Cristalex.

Echipa implicată în realizarea proiectului este formată, din partea PUBLICIS, din: Cătălin Albu – Account Director, Ruxandra Lupu – Senior Account Manager, Oana Safta – Account Manager, Cristina Badea – Senior Account Executive, Iuliana Grigore – Junior Account Executive, Vilhelem Jossef Hunor – Art Director, Oana Stoica – Copywriter; din partea PUBLICIS EVENTS: Gabriel Constantinescu – BTL Director; Ionut Ciocşan - Producer, iar din partea Cristalex, de către: Alina Comănescu – Marketing Manager şi Simona Vlad – Brand Manager.

Sursa: IAA

Niciun comentariu: