marți, 8 iulie 2008

Ogilvy şi Cosmote îşi iau adio de la BIP

Grupul Ogilvy România semnează cea mai recentă campanie integrată de comunicare a COSMOTE România, realizată sub mesajul „Ia-ţi adio de la BIP”.
Colaborarea dintre Grupul Ogilvy Romania şi COSMOTE a început în luna mai a acestui an, cele două entităţi devenind partenere în dezvoltarea şi implementarea strategiei de comunicare a brandului COSMOTE. Campania „BIP” este cea de a opta realizată de Ogilvy pentru COSMOTE în România, de la debutul parteneriatului celor doua companii.

Potrivit reprezentanţilor, campania îşi propune să întărească poziţionarea tradiţională “Alături de tine” şi să promoveze relansarea portofoliului de abonamente COSMOTE.

„Oricine a avut experienţa unui cont de GSM, ştie cât de mare este provocarea de a produce lucruri de calitate într-un timp foarte scurt. Deşi colaborăm doar de puţin timp, cele 8 campanii pe care le-am realizat impreuna, dovedesc că parteneriatul nostru cu COSMOTE nu poate evolua decât într-unul de succes,” este de părere Albert Nica, Executive Creative Director.



Noile abonamente au fost realizate în urma studiilor de piaţă desfăşurate la nivel naţional, pentru a include cât mai multe beneficii, conform nevoilor de comunicare identificate, conform reprezentanţilor agenţie. "Primul lucru care ne-a placut la campania asta a fost produsul - respectiv comunicarea Full option în reţeaua Cosmote. Pentru o asemenea ofertă era normal să avem nevoie de un gând puternic şi de o execuţie ceva mai spectaculoasă. BIP a fost una dintre primele idei care ne-au venit... era prima dată când puteam să ne asumăm ca nu va mai exista BIP, aşa că ne-am gândit să îl personificăm şi să-i facem o mare petrecere de Adio, simplu," spune Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy.

Campania se va desfăşura pentru o perioada de 2 luni şi va avea componente de TV, print, OOH, internet, precum şi semnalizări în store. Dezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de către Mindshare România.

Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din: Albert Nica- Executive Creative Director, Aura Sorescu – Coywriter, Traian Aron - Art Director, Costin Bogdan - Copywriter, Laurentiu Dumbrava- Art Director, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Gina Leu – Managing Director, Magda Coltoiu - Group Account Director, Laura Maxim - Account Manager, Ana Nistor - Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Cosmin Bizon – Web Designer.

Din partea COSMOTE au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Negoescu – Marketing&Communication Manager si Andra Botan – Brand Manager, Svetlana Bulacu - Head of Media Office.

Echipa MindShare Media – Valeriu Galani – Strategic Planner, Lavinia Goia – Media Planner.Casa de productie- Tandem Film.Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului Razvan Marculescu.

IAA

Niciun comentariu: