miercuri, 30 iulie 2008

Utopium Advertising - Bani, Gloante si Placinte in noua campanie Proges

Utopium Advertising a realizat cea mai noua campanie a retelei internationale de magazine pentru amenajari interioare Proges.
Campania cuprinde un Spot TV, un Ad de Presa si OOH. Filmarile spotului TV au fost realizate in Romania intr-o coproductie romano-spaniola.




"In luna mai ne-am intalnit cu clientul in Viena la o discutie "amicala" despre noua campanie Proges din vara. Clientul isi dorea ceva spectaculos care sa rupa intr-un fel sau altul calupul publicitar. Aveam la dispozitie un buget nu tocmai hollywoodian dar cu asteptari mari iar timpul scurt ne presa. Impreuna cu echipa de creatie, Cristian Ungur, Creative Director si Gabriel Porfire, Art Director, am invartit brieful pe toate partile. Continea cuvinte de genul: cinematic, activ, diferit, relevant, spectaculos. Dupa multe idei, schite si solutii care seara pareau excelente iar dimineata jalnice, am ajuns la ideea jafului unei banci pentru a avea bani sa iti amenajezi casa. Jaful unei banci implica insa sume mari de bani - in directa contradictie cu brieful din care trebuia sa reiasa pretul mic de la Proges. In acest context, am introdus placintaria in traseul jefuitorilor catre banca si sloganul: "Nu e nevoie sa jefuiesti o banca pentru a-ti amenaja casa, e suficient o placintarie!". Am fost foarte atenti atat la slogan cat si la filmare sa nu incalcam vreo regula CNA! La finalul prezentarii storyboardului catre client am vazut un zambet de multumire si atunci am stiut ca am dat lovitura!" Mihai Cristian Pop - Managing Partner.



"Rollin Film a venit cu o propunere foarte interesanta in ceea ce priveste regia. Eduardo Vasquez - regie si Baltasar Yebra - director of photography, au fost doua dintre atuurile care au inclinat balanta in cadrul pitch-ului in favoarea Rollin Film. Am vazut ca Eduardo a inteles din prima ce asteptari avem si viziunea pe care ne-a prezentat-o s-a potrivit ca o manusa. Am ajuns sa ne intrebam, la un moment dat, daca filmam un spot TV sau un trailer de film. Mi-a fost destul de clar ca spotul va iesi in evidenta din calupul de publicitate cand am vazut multimea de spectatori din Piata Victoriei. Nu in fiecare zi ii vezi pe baietii de la Cassa Loco fluturand niste arme prin centrul Bucurestiului." Cristian Ungur - Creative Director.



"Rezultatele campaniei s-au vazut inca de la primele difuzari, fapt care ne-a confirmat ca Utopium a ales o directie foarte buna de promovare. A doua zi dupa inceperea campaniei intrau clientii in magazinele noastre si spuneau: "Am venit sa vedem ce mai impuscati pe aici!" La nici 2 saptamani de la lansarea campaniei, Proges a atins un prag istoric de vanzari!" Annamaria Anton-Bakó , Marketing Manager, Proges.



Campania se desfasoara in media nationala si regionala pe canalele TV, in ziare, OOH si revistele de profil. Valoarea la rate card a campaniei Proges din aceasta vara depaseste suma de 1 milion Euro.



Utopium Advertising dezvolta servicii la nivel local si international de cercetare, planning, creatie si media. Rezultatele campaniilor si premiile internationale pentru creatie confirma faptul ca Utopium este o agentie de publicitate care promoveaza directia strategiei eficiente bazata pe creativitate. Clienti Utopium: Kronotex Germania, Benq Austria, Procter & Gamble, Porto Petrol, HVB, Proges, ABARO.

Niciun comentariu: